No niin pitkästä aikaa tekstin tynkää tänne. Elelen nykyään parisuhteessa Ma:n kanssa ja meillä on mennyt ihan hyvin tai oikeastaan paremmin kun hyvin. Pari kuukautta ollaan nyt silleen tiiviisti oltu yhdessä ja Ma on käytännössä koko tämän ajan majaillut minun luona. Nyt sitten minulla on ponnahtanut pintaan todella paha luottamuspula. Se ei johdu mitenkään Ma:sta vaan on tuolla minun pääni sisällä. Ma ei ole millään tapaa osoittanut minkäänlaista epäluottamusta, paitsi ehkä nyt kun joku hänen miespuoleinen kaveri on täällä Kuopiossa vierailulla ja majailee Ma:n kämpillä. En ihan täysin ole perillä tästä kaveruussuhteesta, enkä täysin ymmärrä sitä, enkä myöskään täysin pysty sitä hyväksymään. Minun mielestä kun edelleenkään mies ja nainen ei voi olla pelkästään kavereita. Kuitenkin jossakin vaiheessa jommalla kummalla tulee jonkinlaisia tunteita siihen mukaan. Mutta siis, pelkään että tämä minun luottamuspulani tulee vielä aiheuttamaan tällä suhteelle lopun. Tätä en tietenkään toivo mutta tuskimpa tälläistä tilaa mikä minulla nyt on vallinnut muutamat päivät kestä kukaan. Toisaalta olen myös nyt joutunut toteamaan itsessäni aivan uuden piirteen. Olen helkkarin mustasukkainen ja sitä ei ole aikaisemmin minulla ilmennyt tässä määrin. En tiedä mitä tämä merkitsee mutta aika helvettiä se tekee elämästäni.

Kaikkea mukavaakin on tiedossa. Loma alkaa tämän viikon jälkeen ja saa olla ruhtinaalliset neljä viikkoa poissa töistä. Niistä neljästä viikosta ekat kaksi menee Ma:n kanssa Bulgariassa lomailessa ja silleen. Siihen päälle vielä Helsingissä oleilua ja Tallinnassa käynti. Eli ihan vaan kaksistaan Ma:n kanssa. Pitäisi siis olla iloinen. Mutta minkäs teet kun pää takoo vaan kaikkea paskaa.

Minun mummo kuoli tuossa toukokuun lopussa ja nyt on senkin takia ollut aika raskasta aikaa niin ei enää tälläistä tressiä turhaan viittis kärsiä. Pitäisi järjestellä perunkirjoitukset ja myydä asunto yms. mutta tuntuu ettei mikään asia etene mihinkään suuntaa. Kaipa mä olen taas vaipunut jonnekkin masennuksen syövereihin, PRKL!!!

 

-Ressuu