On tämä kaupunki kyllä tosiaan aika tuppukylä. Käytiin eilen illalla tänne kirjoittamiseni jälkeen kaverin kanssa kahvilla läheisellä huoltiksella ja sitten sen jälkeen vähän tyyppittämässä mun "uutta" autoa. Kaupunki oli ihan kuollut jo kahdeksan aikaan illalla. Muutama ihminen siellä täällä ja siinä kaikki. Sitten tänään kävin tuossa äsken hieman kiertelemässä kauppoja kun etsin sänkypeittoa ja sellaisen vihdoin löysinkin. Siis sellaisen mikä oli kohtuu hintainen ja vieläpä kohtuullisen näköinen. Mutta asiaan eipä tuolla juuri ihmisiä tänäänkään näkynyt ja kello oli vielä vähemmän mitä eilen. Onhan tämä ihan kohtuullisen iso kaupunki mutta kai sitä vaan tottui 2,5 vuoden aikana Turun vilinään ja vilskeeseen. Oikeastaan todella kaipaan sitä.
A:n luo oli tullut minun puhelinlasku (ilmeisesti loppulasku entisestä systeemistä) joten laitoin tänään A:lle viestiä että paljonkos se mun elin lasku oli? A sitten siihen vastaili ja pistin hänelle rahat heti tilille. Samalla laakilla laitoin myös puolet tänne tulleista vesi yms. laskuista entisestä asunnostamme jotka oli vähennetty takuuvuokrasta.
A:n vanhemmat poikkesivat tänään taas tästä Kuopion kautta. Ilmeisesti ovat hieman huolissaan meittin voinnista ja saivat sen kyllä itsekkin todeta ettei tässä hyvin mene. Olivat siis menossa mökiltä kotiinsa Turkuun. Eivät he kauaa tässä olleet kun A:n isällä oli niin kauhea kiirus jatkaa matkaa, yllätys yllätys. Hieman siinä jutusteltiin tai siis lähinnä mä ja A:n äitee. Oli hieman huolestuneen oloinen että miten minä pärjään. Ei siinä sen kummempia ehditty jutustella, hieman kerroin noista mun työkuvioista ja siitä miten olen vähän ajatellut muuttoa takaisin Turkuun sekä vähän puhuttiin mun tämän hetkisistä tunnoistani A:ta kohtaan (tai hän oikeastaan kuunteli vaan kun minä tilitin).
Viime yönä tuli unta palloon ehkä noin 3,5tuntia. En vaan pysty nukkumaan. Sitten päivät menee puolihorroksessa mutta onneks sentään aamut on jaksanut olla kohtuullisen pirteä eli siis n hetket kun on tuolla töissä. Kotona sitten silmät räpsyy ja meinaa nukahtaa istualteen mutta sitten kun menee sänkyyn niin ping ja ei nukuta ollenkaan. Samat vanhat ajatukset vaan rullaa päässä.
Mietin josko olisi viikonloppuna mennyt tuonne A:n vanhempien mökille (en kai vielä ollut siitä maininnut?) mutta sitten ajattelin että jos siellä iskee ahdistus kun on tottunut A:n kans siel olemaan. Sitten on siellä korvessa ihan paskana ja pahimmassa tapauksessa muutaman olusen ottaneena ettei edes pois pääse vaikka haluaisi. Eli enpä taida mennä!
Ai niin tuli vielä mieleen että koiruus oli ihan innoissaan kun näki A:n vanhemmat ja sitten kun ne läks niin piipitti puoli tuntia niiden perään. Mitenkäköhän innoissaan se olisi jos näkisi A:n?! Varmaan todella innoissaan, etenkin kun ei tuo näytä oikein mun seurassa viihtyvän.
Tälläistä tänään eli samaa shittiä. Toivottavasti ei tullut kauheasti kirjoitusvirheitä kun olen niin väsynyt ettei oikein silmät kykene yhteistyöhön sormien ja aivojen kans.

Illan jatkot!
-Ressuu