Taas kirjoitellaan blogia WordPadillä. Tällä kertaa ei sen takia että vuodatus olisi kaput vaan sen takia kun Elisan laajakaista on kaput.
Onkin päivitykset taas töihin mentyä jäänyt vähän vähemmälle. Ei vaan jotenkin ole ollut aikaa tänne kitjoitella vaikka todellisuudessa aikaa onkin ollut. Eilen oli tarkoitus kirjoittaa mutta sitten erehdyin vetämään kotipersiit ja siitä tekstistä ei kuitenkaan olisi hiprakassa tullut mitään järkevää niin jätin sitten kirjoittamatta. En mä nyt tiedä onko nämä kirjoitukset muutenkaan kauhean järkeviä mutta pääasia onkin että saa omat ajatuksensa päänsä sisältä ulos jollakin muotoa.

Viime päivinä on taas ahdistanut aika pahasti. Ahdistus on osittain johtunut tästä ikuisesti vaivaavasta raha pulasta ja toisekseen ikuisesti vaivaavasta yksinäisyydestä. Taas elän niitä hetkiä kun kaipaan toista ihmistä kanssani jakamaan tätä maailmaa. Siltä rintamalta ei kyllä olekkaan taas vaihteeksi ollut pitkään aikaan mitään kertomista. Tuntuukin että välillä naisia pyörii elämässäni yhtäaikaa aivan liikaa ja sitten tulee kausi kun niitä ei ole ollenkaan.
Tapasin minä tuossa eilen tai itseasiassa se oli yöllä erään naisen kun hän kävi tässä luonani ottamassa muutamat kupposet. Siitä ei kyllä ole järin mitään kerrottavaa sillä tämä henkilö ei kyllä mielyttänyt minua millään muotoa tai no olisin minä ollut valmis sänkypuuhiin mutta jätin senkin väliin ihan sen takia etten saisi taas yhtä ongelmaa lisää tähän jo muutenkin ongelmalliseen elämääni.
Tämän henkilön lähdettyä mietin tuolla sängyssäni hetkisen yleisesti naisia. Sitten mietin niitä naisia jotka ovat jollakin muotoa kuuluneet elämääni tässä eron jälkeisenä aikana. Lopulta aloin kummastella että miten se voi olla niin vaikeaa löytää sellaista ihmistä tähän elämääni jota kelpaisi katsella sekä ulkoisesti että sisäisesti. Jotenkin tuntuu siltä että aina kun toinen noista on kohdillaan toinen on aivan pielessä. Onko oikeasti niin että samaan pakettiin ei mahdu hyvä ulkonäkö ja älykkyys?!? Ei se nyt oikeasti voi noin olla. Minä olen vaan ilmeisesti sattunut törmäämään juuri niihin poikkeus tapauksiin. Jos naisella on ollut ulkonäköä riittävästi minun kriteereihini niin korvien välissä ei sitten ole ollut muuta kuin tyhjää. Sitten taas kun korvien välistä on löytynyt järkeviä ajatuksia ei ulkonäkö ole mielyttänyt. No huh! mitä pohdintoja. Ehkä minä sitten vaan vaadin liikaa mutta toisaalta en minä nyt halua kenenkään älykääpiönkään kanssa tätä elämää eteenpäin tallata.

Kävin eilen katsomassa sitä pienempää asuntoa mitä minulle tarjottiin. Oli ihan ok kämppä mutta minua vaivasi kovasti saunan puute. Olen tottunut saunomaan kaksi kolme kertaa viikossa ja jos siihen muuttaisin joutuisin tyytymään talosaunaan jonne työni takia pääsisin ehkä kerran kaksi kuussa. Eli ei yhtään mukavaa tälläiselle himo saunojalle. Lisäksi sen kämpän vuokra ei kyllä oikein vieläkään ole mielestäni kohtuullinen koska se menee hiukan yli viiden sadan euron. Ajattelin nimittäin että seuraava asunto mihin muutan olisi vuokraltansa korkeintaan tuon viisi sataa.

Huomenna pitäisi sitten taas töihin itsensä raahata. Ei ole kiva mennä kun rahaa on tasan nolla euroa. Eli ei saa työpäivän aikana edes kahvikupposta joutua. No onneksi tiistaina on sentään taas tilipäivä, tosin siitäkään ei paljon iloa ole kun menee laskuihin samantien. Iltavuoro viikkoa taas pukkaa, toinen peräkkäin. No sitten onkin onneks seuraava viikko aamua.
Sohvankin kuulema pitäisi tulla lähipäivinä. Soitin perjantaina sinne ja naikkonen sanoi että lienee seuraavassa kuormassa eli alkuviikosta. Niin no lienee...toivottavasti myös on. Eipä tässä nyt muuta, tämä on kirjoitettu 9.11.08 klo:20.20 ja liitetään sitten kun aina niin hienosti toimiva Elisa laajakaista suostuu taas pelittämään. Moikka moi!

-Ressuu