Koska vuodatus on taas kaput pitää kirjoittaa wordpadillä. Eli tämä teksti on sitten jälkeenpäin liitetty tänne.
Sain tänään peräti aikaiseksi sen verra että vaihdoin talvirenkaat autoon. Juuri muutapa en olekkaan tehnyt. Niin no istunut koneella mesessä jne.
Tuli käytyä perjantai ja lauantai baarissakin taas vaihteeks. Piti vetää jälleen pienellä budjetilla mutta ihan hauskaa oli siitä huolimatta. Näinpä pari "vanhaa" tuttuakin. Huvittavaa oli kun viime yönä (la-su yö) olin lähdössä eräästä kantapaikastani pois niin sain takin narikasta ennen kun kerkäsin edes narikkalappua antaa. Eli olen ilmeisesti ko. paikassa käynnyt jo niin usein että poketkin muistaa millain takki minulla on.
Huomenna (siis ma) pitäis pitkästä aikaa taas töihinkin raahautua. Kiinnostus on täysin nollassa johtuen siitä että minulla on aika v:mäisiä vuoroja tiedossa. No jospa niihin tulis muutoksia.
Kaverini T:kin tulee taas käymään täällä Kuopiossa eli näemme jälleen, kiva!

Olen tässä taas pohdiskellut tätä elämää ja etenkin sitä miten asiat aina vaan tapahtuu. Olen miettynyt sitä jos en olisi keväällä tänne Kuopioon töihin hakenut että missä sitä nyt töissä olis. Tai mikä olisi tilanne muultakin osin elämässäni. Olisinko yksin vai en. Joissakin tilanteissa sitä aina toivoo et vois elää asiat kahdella eri tavalla ja sitten nähtyään miten ne menee eteenpäin valitsisi sen paremman vaihtoehdon. Oi kun olisi helppoa ja jännää!
No nyt on tyydyttävä tähän tilanteeseen mikä on ja elää se asia mielessä että ainahan sitä voi tehdä muutoksia erinnäisiin asioihin.
Naisten suhteen on ollut nyt hieman hiljaiseloa. Tai no olen minä yhden henkilön kanssa tai no muutaman kanssa (voi luoja!) jotain pieniä keskustelun poikasia mesessä käynyt. Eräs nainen olisi aika kiinnostunut meikäläisestä tai oikeastaan seksistä kanssani. Hän on kaikenlisäks varattu ja hänellä on perhekkin. Meillä vaan hieman jutut mesetellessä karkasi käsistä ja sitten ruvettiin jo pohtimaan mitenkä pystyttäis näkemään. Hieman kyllä nyt epäröiden tilanteeseen suhtaudun mutta toisaalta en kai minä siinä mitään "rikosta" tee vaikka hänen kanssaan touhuaisinkin. Toisaalta kun itseäni on joskus petetty niin ei soisi sitä kyllä kenellekkään. En tiedä täytyy pohtia.

Asunnosta ei ole kuulunut mitään eli todennäköisesti tässä samassa sitten asutaan vielä joulukuukin. Sohvakaan ei tullut vaikka sen piti tulla, pitänee huomenna soitella sinne ja kysellä et missäs se viipyy. Eipä tässä nyt muuta tuu mieleen ja kun tekstikin tuntuu niin katkonaiseksi menevän niin ei muuta kuin moro taas!

-Ressuu (ja tekstin liittäminen onnistui ma aamuna)