Kirjoitin tunteeni tälläiseen muotoon niin selkeästi kuin ne mielestäni ja sielustani sekä etenkin sydämmestäni ulos tuli. Toivon että teksti saa aikaan mietintään myös teissä muissa ihmisissä jotka tätä luette. Vapaasti saa kommentoida. kiitos!

Kirje rakkaalleni!

Elän toive sydämessäni että sinut takaisin saan. Olit minulle se tähti joka kirkkaimpana taivaalla loistaa ja näyttää suuntaa mihin minun täytyy kulkea. Naisia on menneisyydessä ollut mutta sinua voittanutta en koskaan aiemmin ollut tavannut. Tulit minulle elämäni tärkeimmäksi ihmiseksi ja sellaiseksi sinut jälleen haluan. En kestä tätä maailmaa ilman että saan sua rakastaa. Olet minulle kaikkeni, se ainoa oikea. Kanssasi haluan jakaa niin ilot kuin surutkin. Elää yhdessä elämää niin pitkään kun sitä riittää.
Kaikki erheesi olen unohtanut, taakse haudannut ja anteeksi sinulle ne antanut. Jos sitä en ole sanonut niin tässä nyt sen kerron, anteeksi saat! Toivottavasti sinäkin voit minun virheeni antaa anteeksi ja uskoa sen että muuttua voin kun sitä itsekkin niin kovin nyt tahdon.
Voisimme rakentaa yhteisen tulevaisuuden pienen mökin ja mansikkamaan jos se vain olisi toiveissa myös sulla. Matkustelisimmi uusiin jänniin paikkoihin, viettäisimme keskenämme aikoja jotka vanhuudessakin vielä sydäntä lämmittäisivät. Älä vie meiltä tätä elämän ihanuutta jonka voimme vielä yhdessä rakentaa. Rakkaus on sen perustus ja siinä on kaiken muun alku.
Kanssasi kesä yön tahdon viettää siellä mökillä missä niin usein kävimme. Rinnakkain istuen kuistilla kuunnellen kuinka illan äänet kaikuvat metsässä. Aamulla soutaa sen pienen saaren viereen yhdessä onkimaan ja jahtaamaan sitä suurinta ahventa mikä järvestä löytyy. Sen kun saisimme ja noutiolla paistaisimme, juuri siinä tulen lämpimässä loimussa missä niin monesti ennenkin, söisimme ja painautuisimme toisiamme vasten niin kuin juuri rakastuneet. Se olisi hetki mitä ihanin. Juuri sellainen mistä olen aina haaveilut mutta emme koskaan niin tehneet. Vielä voimme tuonkin haaveen touteuttaa jos kanssas vielä olla saan, rakkaani.
Kotona istuisimme vierekkäin, aivan lähekkäin ihan hiljaa vain toistemme ajatuksia kuunnellen ja nauttisimme toistemme hengityksen äänestä sillä silloin tietäisimme että toinen on siinä vierellä nyt ja ikuisesti.
Keskustelisimme kaikki elämämme asiat, huolet ja murheet sekä ne ilon hetket mitä elämä mukanaan tuo. Jakaisimme kaikki ne ajatukset mitä mielissämme liikuu sillä sehän kuuluu suhteeseen.
Joskus voisimme vain maata sängyssä aamulla ylös nousematta aivan vierekkäin, paljas iho paljasta vasten ihan liikkumatta. Olla vain hetkessä kiinni ja nauttia siitä.
Sinua rakastan niin paljon ettei sitä voi millään sanoiksi pukea sen pystyn sinulle vain teoilla todistamaan. Saanhan siihen mahdollisuuden, ole kiltti ja lupaa mulle se. Vaikka siitä hetkestä on niin vähän kun meidän tiet erisuuntaan vei sitä kadun jo nyt sillä päätös väärä oli. Sinut laitoin liian ahtaalle ja vaikean valinnan eteen juurikaan sitä sinulta kysymättä. Tyhmyyteni ei tuntenut rajoja nyt sen tiedän, anna anteeksi. Elämänkoulu on minua nyt opettanut, sinutkin minun pitää huomioida mutta siihen tarvitsen sen mahdollisuuden jos mulle vielä yhden vaan suoda voisit niin sinulle lupaan että yhteinen elämä taas hymyillä voi. Aivan varmasti.

Suurinta mahdollista tuskaa tästä kaikesta tuntien ja sinua valtavasti rakastaen! t.Ressuu

Ei mun suurimpia suosikkeja mutta hyvät sanat Ei aikaa