Tänään on sitten taas ollut niitä päiviä kun on ahdistanut niin pirusti. Olen pääni puhki yrittänyt miettiä mitä teen tämän elämäni kanssa. Aiemmin olen tehnyt ja vasta sitten miettinyt sekä useasti katunut. Nyt sitten kun yritän miettiä olen huomannut että en osaa päättää. Siis wtf! pitäisköhän sitä vaan jatkaa entisellä mallilla eli tehdä ja sitten miettiä sekä toivoa ettei tarvitsisi katua. Tarkoitan tässä nyt muuttamista takaisin sinne Turkuun. Muita asioitapa tässä ei olekkaan mitä pitäisi miettiä, etenkään kun ketään ei tunnu paskan vertaa kiinnostavan mun elämä.
Koirakin on tänään ollut aivan helkkarin rasittava tänään. No johtunee varmaan siitä kun olen ollut kotona koko päivän niin on kerjännyt huomiota. Kuinka ollakkaan sattui sitten tämä huono päivä tänään ja en ole jaksanut sen kans touhuta. Täytyy yritää huomenna töiden jälkeen panostaa siihen edes vähän.
Nyt taidan mennä ulos ja sit nukkumaan jotta jaksan herätä aamulla vaikka ei kyllä huvittaiskaan. Hyvät yöt!

-Ressuu