Juu eli kävin perjantaina tämän uuden kivan tuttavuuteni kans treffeillä. Syömässä ja sit vähän baarissa pyörähtämässä. Ei oltu pitkän kaavan mukaan vaan hypättiin taksiin (jo) joskus kahden paikkeilla. Joo samaan taksiin ja osoitekkin oli sitten sama. Nukuttiin (huom! nukuttiin) yö siinä vierekkäin. Vietettiin vielä seuraava päiväkin yhdessä ja vein hänet sitten kotiinsa työmatkallani. Käyn hakemassa hänet sitten huomenna illalla töitteni jälkeen tänne mun luo ja suunnitelmissa olisi viettää pari päivää yhdessä kun minulla sattuu olemaan vapaata. Hänellä toki on päivisin muuta puuhaa mutta sitten illat ja yöt siis kaksin. Olen hieman ajatuksieni kanssa sekaisin kaikesta tästä tapahtuneesta ja en oikein tiedä miten minun pitäisi toimia. Täytynee myöntää että olen kyllä ihastunut...hmm! pelottavaa. Täytyy muuten puhua vielä "hänestä" kun en ole keksinyt muutakaan. Etunimen ensimmäistä kirjainta kun ei voi käyttää, se sattuu jo olemaan käytössä tuon erään kaverini kohdalla. Eli hänenkin nimensä alkaa M:llä.

Tatska voi hyvin ja mitään komplikaatioita ei ole tullut. Olen täs odotellut millon siihen rupeaa tulemaan rupi päälle ja alkaa kutista. Lisäsin muuten taas päivittäisen kuvan tuonne. Jännä kun se näyttää eri kuvakulmista niin erillaiselle ja myös riippuen siitä missä asennossa käsi sattuu olemaan. Ihan kuin kaikki otamani/otetut kuvat ei olis edes samasta tatskasta :). Asiasta puheenollen nukuin viime yönä pitkästä aikaa tosi hyvin mutta ilmeisesti vaistomaisesti olen varonut tuota tatuointia ja siinä olevaa rasvaa yön ajan ja nukkunut samassa asennossa. Nyt sitten palkintona hyvin nukutusta yöstä on aivan helvetillinen niskakipu. Paikat on ihan jumissa. Tuliskohan joku hieromaan?!

Iltavuoroa pukkaa töissä tänäänkin ja pitäis varmaan ruveta valmistautumaan sinne lähtemiseen. Eli suihkuun, tatskan rasvaus, koira ulos ja töihin. Joten moikka taas!

-Ressuu