Niin kuin huomaatte olen uudistanut blogini ulkoasun. Entinen rupesi kyllästyttämään ja bongasin tuolta Tuuliviirin pohjista tämän itselleni käyttöön. Lisäksi muokkasin hieman noita laatikoita eli sieltä löytyy nyt chat-laatikko sekä selaajamäärä tällä hetkellä yms. Harmittaa kun on itse niin käsi näissä koodaus juttuissa ettei osaa tehdä omaa pohjaa. Olisi kiva saada ihan uniikki pohja käyttöön. Voisikohan joku mulle sellaisen vääntää?

Tänään on sitten se päivä kun tulee kuukausi kuluneeksi siitä kun erosimme A:n kanssa. Niin kuin tiedätte tämä kuukausi on ollut minulle yhtä helvettiä ja sitä samaa rataa se jatkuu tänä päivänäkin. Jotenkin tuntuu että A taas on päässy asiasta yli jo täysin. Kai ihmiset sitten ovat niin kovin erillaisia mutta kyllä minä siitä huolimatta ihmettelen miten 6,5 vuotta voi unohtua kuukaudessa. Miten toisen ihmisen jonka kanssa on viettänyt niin pitkän ajan voi unohtaa niin helposti. Tai ei nyt unohtaa mutta sulkea suurimmaksi osaksi pois mielestään. Minullahan tilanne on aivan toinen. A on mielessäni joka toinen hetki ja aina mietin häntä kun menen nukkumaan sekä ensimmäiseksi kun herään.

Päivä on sateinen eli eipä tänäänkään sitten viitsi lähteä pidempää lenkkiä koiruuden kanssa tekemään. Ajatus oli kyllä että olisin tänään käynyt sellaisen reilun tunnin kävelyllä mutta ei tuossa ilmassa tosiaan kyllä viitsi lähteä kun ei ole sadevaatteitakaan.

Eilen otin jälleen kuppia niin kuin jo kerroinkin ilta postauksessani. Päätin sitten lähteä kaupungillakin käymään kun ahdisti olla täällä kotona. Eipä siellä  mukavaa ollut yksin olla liikenteessä. No siinä sitten olin jo kotiin päin lähdössä ja sapuskaa tilaamassa kun joku nais ihminen kysyi minulta "ollaankos sitä naimisissa, erottu vai karattu" johon minä sitten vastasin vaan että ihan kaikkea mahdollista...siis sellaisella asenteella että mitä hittoa se sulle kuuluu. No sitten tämä eukko heitti siinä "no niin minä arvelinkin että eronnot mies olet" johon minä että HÄH! siis mitä helvettiä mistä sä nyt sen voit tietää. Mut kuulema se sit näkyy päälläpäin. Vai niin jos se näkyy päällepäin niin sit taitaa Ressuun asiat olla todella huonossa jamassa kun vastaantulijat voi päätellä jo naamasta että tuossa kävelee ihan selvästi eronnut mies. Voi jestas!

Huomenna sitten alkaisi uusi duuni viikko. Saa nähdä millanen siitä muodostuu kun en tiedä vielä vuoroja kuin huomisen ja tiistain. Siinä kun oli se mun duuni homman siirtäminen uudelle "tasolle" niin joutuu jännäämään vielä onko sitä juhannuksen aikaankin töissä. Samapa tuo vaikka olisi ollakkin kun ei ole mitään suunnitelmia juhannuksella. Kukaan ei ole kysellyt minnekkään eikä minunkaan seura ole oikein kelvannut kellekkään kun olen kysynyt josko jotain kehitettäis. Ei mulla nyt missään tapauksessa juhannuspäivänä töitä ole mut aattona saattaa aamuvuoro olla ja sitten sunnuntaina mahdollisesti kans. Tietysti olisihan minulla se mahdollisuus että menisin sinne A:n vanhempien mökille (jos sinne ei ketään ole menossa) mutta enpä tiedä onko sekään mukavaa viettää siellä yksinäistä juhannusta.

Ei nyt tule parempaa ulosantia joten täytynee lopetella tähän. Moi moi!

-Ressuu