Oi kun ahdistaa! Tilanteeni on suorastaan helvetillinen tällä hetkellä. Sain tänään palkkakuitin josta selviää mitä ensi viikolla on maksussa. Tili on pienin koko tässä työpaikassa olo aikana. Ja minähän joudun tuosta maksamaan sen auton vakuutus maksun vuodelta. Lisäksi en tiedä pitääkö minun rekisteröidessäni maksaa vielä ne sanktiot ennen kuin saan auton omiin nimiini vai tuleeko niistä sitten lasku kotiin. Paljonkohan nekin mahtaa olla. No ongelmathan sitten alkavat tietysti tämän asian takia kasaantua ja seuraava ongelma onkin sitten vuokra. Milläs hitolla mä sen sitten maksan?!? En voi tuota autoakaan jättää rekisteröimättä koska sitten en pysty kulkemaan töihin ja jos en pysty kulkemaan töihin en tietenkään sitten saa palkkaakaan. Kaiken tämän lisäksi posteljooni päätti vielä tänään kantaa pari muuta laskua jotka täytyy hoitaa seuraavan kahden viikon aikana eli ennen taas seuraavaa palkkaani, joka siis tupsahtaa aina kahden viikon välein tililleni. Harmi kun en ole nainen, jos olisin nainen myisin varmaan itteäni mutta kun olen mies niin sekään ei onnistu tai tuskinpa kauppa ainakaan kovin hyvin kävisi. Ja huom! ei en ole kiinnostunut harrastamaan kyseistä toimintaa miesten kanssa joten ei sellaisia ehdotuksia kiitos! Mut joku rikas nainen saa kyllä adoptoida mut ittelleen vaikka seksiorjaks. :=)

Rahat on niin vähissä tälläkin hetkellä ettei toivoakaan että tänä viikonloppuna jonnekkin pääsis. Olis kiva käydä siellä A:n vanhempien mökilläkin vielä kun ilmat ovat kohtuulliset mutta eipä ole varaa lähteä. Olis ollu kyllä kohtuu hyvät vapaatkin tässä kun maanantaina vasta iltavuoroon meno ja tänäänkin olin kotona jo ennen puoltapäivää. Toisekseen tuolla autollakaan ei kyllä nyt uskalla oikein ajaa kun sillä ei ilmeisesti sais edes ajaa sen rekisteröimättömyyden takia. Vaarana on että poliisi setä vie siitä kilvet pois. Niin ja mitään muuta tekemistähän minulla ei viikonloppuisin/vapaalla sit olekkaan. Baariinkaan ei tämän rahapulan takia ole siis menemistä. Milläköhän opilla tästä hiton velkavankeudesta oikein pääsis eroon...olen ihan hukassa sen suhteen että mistä löydän ratkaisun miten saan asiani kuntoon. Kyllähän minä yhden keinon tiedän mutta kun ei ole ketään niin hyvää sukulaista joka sen palveluksen mulle voisi tehdä että ei sekään onnistu. Nimittäin et takais mulle lainan jolla saisin maksettua noi velkani pois. Ukoltakaan en viitsi edes moista kysyä, herra kun ei tiedä tästä asiastani yhtään mitään ja eipä juuri muustakaan elämästäni. Viimeksi on soitellutkin minulle joskus keväällä että silleen.

Täysin kuollutta on tällä hetkellä "suhde" rintamallakin. Ei ole mitään maata järisyttävää tapahtunut vähään aikaan. Päinvastoin tuntuu että on tullut jotenkin täysin seesteinen tila. Kukaan ei osoita minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä eikä kukaan muutenkaan ole ottanut yhteyttä. Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan että onkohan mussa ulkoisestikkin jotakin vikaa!?!

-Ressuu