Tänään olin viihmeränä heti näin aamutuimaan ja imuroin. Olikin jo aika sillä koirankarvoja pyöri lattialla joka paikassa. Heräsin tänään jo ysiltä vaikka töihin meno on vasta iltapäivällä mutta ajattelin että ehtiipähän jotain tehdä ennen sitäkin.

Tänään onkin sitten tiedossa itsenäistä työskentelyä ensimmäistä kertaa eli harjoittelukausi on ohi. Uskon että ihan hyvin se menee, miksei menis kun on mennyt tähänkin asti. Mielenkiintoista nähdä minkälaisia työvuoroja sitä on ensi viikolle siunaantunut. Pahoin pelkään että tässä on kymmenen päivän työputki edessä.

Ensi kuun puolessa välissä pitäisi mennä Turussa käymään. Hmm...missäköhän sitä yöpyisi siellä?! Ei oikein hotelliinkaan viittis mennä mutta pitää nyt kattoa. A vois ottaa koiruuden ainakin sillon hoitoonsa. Pitäis varmaan kysäistä.

Viime yönä nukuin huonosti, heräilin vähän väliä ja erinäiset ajatukset vaan pyöri mielessä. Sitten välillä meinas vähän ahdistaa mutta se onneks meni ohi. Muuten ajatukset pyöri siellä positiivisemmalla puolella. Tosin vähän silleen jotenkin sekavana. Noh mun päähän nyt on aika sekaisin ollu jo pidemmän aikaa niin ei kait tuo mitään uutta sit ole.

Mun puhelinlasku on nousut tässä sinkkuus aikana hillittömiin mittoihin tai siis minun mittakaavassa isoksi. Eilen tarkistin netistä että mitäs se saldo näyttää niin yli kolmenkympin oltiin menty. Joskus aiemmin kun minulle saattoi tulla lasku kolmen kuukauden välein. No totesin sit että taidan tilata sellaisen paketin mihin sisältyy kaikki niin ei tarvitse miettiä minkä verran puhelinta käyttää vaan se sama lasku tulee joka kuukausi. Nyt kun mulla on sitten vähän paremmin tuota rahaakin käytössä mitä aiemmin.

Laitoin eilen L:lle viestiä mut sillä oli hieman masennus päällä ja ei sit mulle sen kummemmin vastailut, höh! Niin L on siis uusi tuttavuus mun elämässä ja todella kiva silleen että on uusia ystäviä löytänyt täältä kun noi entiset on lähteneet kukin mihinkin suuntaan. L:n kanssa on tullut aika paljonkin jutusteltua puhelimessa ja viestiteltyä, se on auttanut mua jaksamaan eteenpäin ja on myös piristänyt. Soittelin eilen myös T:n kanssa. T on siis yks mun kaveri joka asuu Helsingissä ja oli sillon joku aika sitten käymässä kylässä mun  luona viikonlopun. T:n kans ollaan soiteltu myös aika usein. M:n kans käytiin kahvilla vielä eilen illalla ja M:hän on se joka oli mun kans siellä mökillä juhannuksena. Eli nyt tiedätte kenestä puhun niinku jatkossa sit. Nyt kuppi kahvia ja tupakki sekä valmistautumaan töihin. Moikka!

-Ressuu