Ensinnäkin en tiedä miksi aikaisempi kirjoitus on tolleen ihan ihmeellisesti. Jonkun härön olen siinä varmaan tehnyt mutta enpä sitä onnistunut korjaamaan. Sitten toisekseen pahoittelut että olen taas pitänyt hieman hiljaiseloa.

No mitäs minulle on sitten taas ehtinyt tapahtumaan?! Varmaan voisin aloittaa asiasta joka minuun on viimeisenä parina päivänä vaikuttanut kaikkein eniten. Olin tuossa lauantaina muutaman työkaverin kanssa iltaa viettämässä tai no meni siinä ensin kyllä päiväkin mutta kuitenkin. Sitten tutussa kantapaikassani ollessamme huomasin vähän ennen baarin kiinni menoa erään aivan ihastuttavan naisen seisovan siinä melkein edessäni. Taisin siinä sitten pari kertaa katsoa häntä ja kutsuin sitten siihen luokseni juttelemaan. Sain suostuteltua hänet sitten mukaani vaikka se nyt ei ollutkaan päätarkoitukseni. Minulle tuli jotenkin heti sellainen tunne että tässä voisi olla henkilö joka herättää minussa todellisia tunteita. Ensinnäkin ulkonäöllisesti juurikin sellainen mistä pidän ja muutenkin hänen käytöksensä ja olemuksensa vastasivat juuri sitä mitä haluan. 

Oli muuten muutenkin todella onnistunut ilta tuo ilta työkavereiden kanssa. Meillä oli hyvä porukka ja kaikki tuli toimeen keskenään eli siis helvetin hauskaa oli ja jos ei muuten niin ainakin erään järkyttävän eukon kustannuksella joka baarissa hillu ja yritti iskee ekaks mun kaveria ja sitten moneen otteeseen mua. Nyt taas painetaan töitä, olin tuossa viikon sairaslomalla kun unet taas vaihteeks hieman katos. Ääh, ei kyllä nyt näin yön pikkutunneilla ajatus juokse. Täytyy koittaa kirjoittaa joku päivä enemmän.

Niin no huomenna (tai siis tänään) tapaan tämän ihastuttavan naisen tytön, täytyy sanoa että hieman jännittää mitä hän ajattelee musta. Mä ainakin odotan innolla tapaamista. Siitäkin sitten ehkä enemmän joku päivä.

-Ressuu