Muutaman päivän tauon jälkeen taas raapustelen tänne. Heräilin tuossa tunti sitten kun piti ruveta vartoomaan putkimiestä. Jotain tarkastus ja säätöhommia kävi tekemässä. Olis kyllä nukuttanut aika makoisasti vähän pidempäänkin.

Työputki saa jatkoa vielä tänään, olen ollut viime viikon keskiviikosta lähtien töissä joka ikinen päivä. Kaikenlisäksi on ollut muutama todella pitkä päivä (tai ainakin minun mittarilla mitattuna). Pitäis ihan laskea paljonko tulee viikolla tunteja. Huomenna olis sitten vapaa, huhhuh onneks.

Hörpiskelen tässä kahvia ilman maitoa (juu olen maitopoika) ja maistuu ihan hiton pahalle. En uskaltanut kaapistani löytyvää maitoa enää käyttää kun oli kolme päivää vanhaa. Siitä tulikin mieleeni että olen käynyt kaupassa viimeks viikko sitten, wtf?!!! Joskus kun vielä A:n kanssa asusteli siellä kaupassa sai käydä suunnilleen joka toinen päivä. Noh en kyllä ole viikon aikana kotona syönytkään kuin kerran lämpimän ruuan, 2x wtf?!!! Tämä taas selittyy sillä että on töissä ollut iltavuoroja joten olen syönyt aina ruokatunnilla. Mitäköhän olen aamupalaks vetäny? hmm...en ilmeisesti mitään. No kariseepahan kilot ja maha pienenee. Ei paha juttu ollenkaan.

Hitto tässä on pari viimeistä päivää ollu tosi lämpimiä ja aurinko on paistellu. Nyt sitten kun on huomenna vapaa tiedossa näyttää säätiedotus että sataa vettä. No niinpä tietenkin! Eihän se nyt niin oliskaan voinut mennä että kun minulla on vapaa että aurinko erehtyis paistamaan, prkl! No täytyy viettää huominen sit kauppoja kierrellessä. Kävin tuossa yks päivä ruokatauolla Anttilassa kiertelemässä ja näin siellä hienoa lamppuja tarjouksessa. Täytyy käydä yksi ainakin ostamassa niin saa kämppään vähän valoa lisää. Kauheasti ei ole kyllä varaa tuhlata kun joutuu tota ensimmäistä palkkaa vielä viikon verran odottelemaan. Ajattelin vuokrankin maksaa viikon myöhässä samaisesta syystä. Jos rupevat valittamaan siitä niin siinäpähän valittaavat. Ei voi mitään jos palkkapäivä ei satu kuun alkuun. Mun uusi puhelin ei ole vieläkään tullu!? missäköhän se oikein viipyy? pitäisköhän soittaa sinne asiakaspalveluun? en taida jaksaa, odotan nyt vielä tän viikon loppuun.

Olen huomannut että noissa työhommissa ollessani olen saanut hillittömän rusketuksen. Tosin rusketusrajatkin on sitten yhtä hillittömät. Pitäisköhän yrittää tasoittaa tässä jossakin vaiheessa niitä. Nimittäin naama ja kädet on ihan ruskeat kun muu kroppa ei sit taas niinkään. Tällä tahdilla muutun etelä-eurooppalaisen näköiseksi :) hahhaa! Tälläistä tällä kertaa...hyvää päivän jatkoa itsekullekkin! -musiikkia

-Ressuu