En sitten eilen ehtinyt päivittää tänne tarinaa siitä miten Turun reissu meni. Soittelin eilen kaverilleni töitteni jälkeen kyselläkseni tuleeko saunomaan mun kans. No kaveri sit kertoi siinä ettei oikein tiedä kun on paska olo. Mä sitten tiedustelin että onko flunssa vai mikä. Tähän kaveri sitten että eukon kans meni poikki. Olin ihan puulla päähän lyöty sen jälkeen. Mä kun olin luullu et niillä meni ihan hyvin. No yritän nyt tässä sit olla jotenkin hänelle avuks kun on noita oma kohtaisia kokemuksiakin asiasta ihan tässä lähimenneisyydessä.

Mutta mutta...tosiaan siellä Turus tuli käytyä ja siinä samalla sitten nähtyä A:ta(kin) sekä tietty muita tuttuja ja kavereita. Reissu oli sinäänsä ihan onnistunut mut siitä bilettämisestä ei vaan tullu mitään kun ei löytynyt porukkaa siihen hommaan. Kävin myös sen työnantajan luona ja nyt minulla olisi sitten elokuun loppu puolelle aikaa miettiä mitä teen asian suhteen. Mahtaakohan sekin tulla liian aikaisin?! A:n kans käytiin kahvilla torstaina ja muutenkin näin sitä muutaman kerran siinä. Juteltiin kylläkin lähinnä työasioista ja ihan yleistä. A totesi että "mulla menee ilmeisesti ihan hyvin". No en nyt tiedä meneekö hyvin mutta ei nyt kyllä huonostikkaan mene. Tää yksinäisyyshän mua hiukka stressaa ja se etten osaa päättää missä haluan elää ja olla. Sit meinaa välillä pää hajota siihen kun miettii tätä elämään.

Mun uus puhelinkin on sit vihdoin tullu postiin. En vaan ole ehtinyt hakemaan ja enkä taida ehtiä huomennakaan kun olen töissä juuri siihen aikaan kun se posti sattuu olemaan auki. Mitäs mulle muuta...eipä nyt oikein näin työpäivän jälkeen ajatus juokse. Eli palaan asiaan toinen kerta taas.

-Ressuu