Jaahas mistäs sitä tänään kertois kun ei ole oikein mitään kerrottavaa. Olen taas elänyt tässä muutaman päivän tätä kuolettavan tylsää elämääni. Rahatkin on niin vähissä ettei edes voi suunnitella tekevänsä mitään mikä maksaisi. No onneksi sentää sain ruokaa syödäkseni kun tuossa pataruuan itselleni väsäsin, siitä syö vielä huomennakin. Ihan pirusti tekis mieli lämmittää tänään sauna ja ottaa hieman olutta, mutta mutta kun ei edelleenkään ole sitä rahaa liiemmin ja toisekseen ei ole seuraakaan. Saunominen ja kupin ottaminen yksin on ihan hullun hommaa.
Niin ja sainhan mä peräti tänään siivottuakin. Imuroin ja pesin lattiat. Kyllä nyt taas kelpaa hetki olla. Josta tulikin mieleeni että asuntoni vuokra-yhtiöstä soitettiin tänään ja tarjottiin pienempää kämppää jos ne vaan jotka ovat isompaa etsimässä tämän minun kämppäni hyväksyvät. Vuokra siinä kämpässä mihin mahdollisesti muutan on yli 200euroa kuussa pienempi mitä tässä. Se kuullostaa jo hyvältä.

Olen tässä hieman pohtinut asioita ja nyt sitten harmittaa. Vähän liian jyrkkä sanaisesti tässä taannoin mietiskelin sen uuden ystäväni kanssa pieleen menneitä asioita. Nyt sitten kaduttaa ja paljon. Jos olisin tiennyt kaikista niistä asioista mitä sain myöhemmin tietää olisin pitänyt suuni visusti kiinni. Olisin myöskin halunnut että me olisimme voineet olla ystäviä ja nähdä aina silloin tällöin vaikka olusen merkeissä tai olusen ja saunan. Minulla on ikävä tapa välillä aina reakoida asioihin vähän liian jyrkästi ja sitten kaduttaa jälkeen päin.
Olen tässä myös miettinyt A:ta. Miettinyt että mitenkähän hänellä menee tällä hetkellä ja vieläkö hän on ajatustensa kanssa sekaisin. Lisäksi olen miettinyt omia tunteitani että onko niitä vielä vai eikö ole. Olen tullut siihen tulokseen että kyllä niitä on ja ehkä ne pitäisi jollakin muotoa selvittää mutta kun en tiedä miten. Toisaalta sitä ajattelee että tehtiin virhe kun erottiin mutta toisaalta se taas tuntuu hyvältä ratkaisulta. Sinäänsä hieman ärsyttävää kun olen taas alkanut tätä asiaa pohtia. Minä kun olin käytännössä jo asian jättänyt taakseni. Tosin niinhän se on että minkä taakseen jättää sen edestään löytää ja tällä tarkoitan sitä kun asiat jäi todellakin täysin selvittämättä silloin kun eri suuntiin lähdettiin. No se siitä.

Voi kun hienoa! Räntäsadetta luvattu ja arvatkaa kellä on autossa vielä kesärenkaat alla? No minullapa tietenkin. Suoraan sanottuna kiinnostus renkaiden vaihtoon on tasan nolla juuri nyt joten en sitten varmaan autolla ajele. Tosin eipä mulla olisi pahemmin varaa sillä ajellakkaan kun ei ole varaa ostaa bensaa.
Hmm...blogilistan laskuritkin taitaa olla ihan sekaisin. Ne näyttää lähestulkoon kaikille jotain olemattomia kävijämääriä vai onko ihmiset kadonneet tosiaan jonnekkin täältä nettimaailman syövereistä. Onneksi tämä vuodatus nykyään toimii aivan loistavasti, päivitystä odotettiinkin ja pitkään.
Koiruus on muuten mököttänyt koko päivän kun mä pesin sen. Se ei oikein tykkää siitä toimenpiteestä (niinku ei mistään muustakaan toimenpiteestä mikä liittyy sen siisteyteen). Oli sentään kiltisti lähes paikoillaan siellä suihkussa. No mutta joo tälläistä tänään eli aika tylsää tekstiä mut koittakaa kestää. Kyllä tässä elämässä vielä ehkä jotain tapahtuukin.

Hieman erillaista musiikkia tällä kertaa TÄSTÄ.

-Ressuu