Otsikkoon sopisi kyllä paremmin In the air last night. Piti eilen illalla päivittää vielä blogia mutta se jäi tekemättä kun juutuin keskuskustelemaan mesessä pitkälle yöhön. Oli aika mielyttävä ja valaiseva keskustelu tai jotain. En oikeastaan edes tiedä mitä. A:n kans nyt keskusteltiin kaiken näköistä ja varmaan saatiin joitakin asioita siinä selväkskin mitä on jossain mielen kopukoissa kaivaneet (tai hänellä niitä taisi olla, ei niinkään minulla). Mutta siitä ei sen enempää.

Mietin tuossa eilen illalla vielä näitä asioita mitä viimeisen viikon aikana tapahtui. Eli ihastuminen ja pettymys. Sitten kun en ole saanut oikein minkäänlaista järkevää selitystä tilanteeseen olen pohtinut niitä omassa päässäni. Tulin siihen tulokseen että todennäköisesti muut ihmiset ovat vaikuttaneet tilanteeseen siinä määrin että hän päätti pelin viheltää poikki. Voin tietysti olla väärässäkin mutta tämä jotenkin vaan tuntui järkevältä selitykseltä kun mietin ajankohtaa ja tapahtumia. Siitä taas tulemmekin kysymykseen että miten oman hyvän olon kustannuksella voi tehdä toisille mieliksi?!? Itsekkin olen sitä joskus harrastanut ja jälkeen päin katunut syvästi. Nykyään laitan aina oman itseni kaiken muun edelle enkä välitä toisten ihmisten mielipiteistä jos minusta itsestäni vaan jokin asia tuntuu hyvälle. Kaverikin oli kanssani samaa mieltä tästä asiasta että näin siinä on todennäköisesti käynnyt. Hänkin oli sitä päässään pohtinut ja soitti ihan vain kertoakseen minulle mielipiteensä. Mahtava kaveri tuo T kun pohdiskelee elämääni vaikka omassaankin riittää miettimistä.

Sain eilen eräältä ystävältä mielestäni tylyn vastauksen kun kysyin ehtisikö hän nähdä minua tässä lähipäivinä. Se hieman yllätti mut kaipa sitä hänen kanssaan ollaan sitten tässä viikkojen varrella menty eri suuntiin. No ei siitä sen kummempaa.
Olen edelleen tässä pohtinut sitä Helsinkiin T:n luo kyläilemään menemistä ja siitäkin oli yöllä A:n kanssa hieman puhetta. Niin koiralla olisi se hoitopaikka siellä. Olisi tietysti vaan helpompaa jos se hoitopaikka olisi täällä Kuopiossa, ei tarvitsisi Turun kautta kiertää. Mut eipä täällä ole mulla ketään kuka vois koiran hoitoonsa ottaa. Ärsyttävää tässä on vaan se että kun juuri nyt ei ole rahaa ja T:llä sopivasti olisi tuossa tällä viikolla pari päivää vapaata. Sit jos taas ensi tiistaina kun saan rahaa menen sinne niin T on illat töissä. No kaipa mä illoiksi jotain omaa tekemistäkin keksisin. Tosin en tunne Helsinkiä kauhean hyvin joten ominpäin ei ehkä ole kauhean järkevää lähteä jonnekkin harhailemaan.

Mikähän hitto tolla koirallakin on. Vähänkö on ärsyttävää kun se tietyin väliajoin nassuttaa ihan hulluna tassuansa. Se on oikeasti niin ärsyttävä ääni että saa mut näkemään punaista. On se sitä kyllä tehnyt niin kauan kun muistan ja sil onkin aina tassut punaisena kun sen sylki värjää ne. Nyt tämä toimenpide on vaan viime aikoina lisääntynyt. Mitään näkyviä vaurioita niissä tassuissa ei kuitenkaan ole.

Olen nyt kaksi yötä peräti nukkunut kunnolla ja vielä jopa ilman lääkkeitä. Ajattelin että yritän pärjätä näiden unieni kans ilman niitä vielä ainakin toistaiseksi. Toisia lääkkeitä olen kyllä nappaillut.
Muuten olen suoraansanottuna jo aika tylsistynyt. Oikeastaan ihan hyvin voisi jo töissä olla mutta nyt on vain mentävä näin vielä tämä ja ensi viikko. Pitäisköhän ihan vaan huvikseen ruveta taas siivoamaan.
Sain tuossa eilen sähköpostinkin että minun tilaamani tuotteet Sonata Arctica shopista on laitettu tulemaan. Jee, ei tartte enää sit kauaa odottaa. Tosin rahaa hakea paketti on vasta sillon tiistaina. Varmaan jotakin muutakin olisi taas ollut mutta eipä nyt tule mieleen. Jotenka näihin tunnelmiin taas moikka moi! Ja biisihän löytyy sit taas TÄSTÄ.

-Ressuu