Typerä otsikko mutta enpä tähän hätään parempaakaan keksinyt. Perjantaina sattui ja tapahtui. Kävin ensin hakemassa työkaverin keskustasta mun luo kun oltiin sovittu että kupitetaan. Päätettiin siinä sitten päivällä et saunotaan ensin mun luona ja lähetään sit kaupunkiin. No siinä kun sitten oltiin kaverin (P) kans kaupassa hänelle juomia ostamassa soi puhelin. Venäläinen ystäväni O:han se siellä soitteli ja kyseli ajo-ohjeita mun luo. Sovittiin siinä puhelimessa sitten että me ajetaan sinne missä O oli vaimonsa kans ja jatketaan siitä sit peräkanaa mun kämpille. Siinä sit selvitettiin kuulumisia Suomi-Englanti-Venäjä kieli yhdistelmällä. Tuliaisina sain pari kartonkia tupakkia ja Venäläisen olut lasin. Kiva :)

Venäjän ystäväni lähtivät siitä sitten Rauhalahteen kylpylään ja me P:n kans saunottiin kera oluen. Myöhemmin suunnistettiin sitten kaupunkiin molempien ollessa jo aikalailla humaltuneessa tilassa. Käytiin parit baarit siin ja sitten mulla hieman filmi pätkii. En muista ollenkaan miten minun baarista lähteminen tapahtui tai mihin aikaan se edes tapahtui. Sen muistan että taksilla kotiin tulin ja en millään meinannut tajuta maksaessani taksia että antamani rahat jo riittää. Sisälle kotiin päästyäni muistan kuinka ensimmäisenä piti mennä tervehtimään pönttöä. Sen jälkeen olin raahautunut sohvalle ja ilmeisesti sammunut totaalisesti koska mitään muisti kuvaa asiasta ei ole. Aamulla sitten heräsin siihen kun ystäväni olivat lähdössä. Hyvä isäntä minäkin kun en jaksanut muuta kuin hieman nostaa päätäni sohvalla ja sanoa bye bye :)
Enpä muuten muista millon olis viimeks ollu yhtä järkyttävä krapula mitä eilen oli. Sitä jatkui ja jatkui aina iltamyöhäiseen saakka. Ja kun sitten olit maanu sohvalla iltapäivään niin eihän se sitten eilen iltana uni tullu kun olis pitäny. Tänään sit taas töissä hienoilla reilun kahden tunnin unilla. Nytkin pitäisi periaatteessa olla jo sängyssä kun herätys taas hienosti 5.00.

Sain muuten perjantaina sähköpostia Turusta siltä työnantajalta. Oli torstaina minun ollessa töissä yrittänyt soittaa mutta en pystynyt sillon vastaamaan. Kuulema haluaisivat mut sinne töihin. Täytyy huomenna käydä kyselemässä täkäläiseltä työnantajalta että jokos sitä uutta työsopimusta kirjoitellaan vai pitääkö vaihtaa maisemaa.

Mitäs muuta...?! täs on tapahtunu niin paljon ettei edes kaikkea muista. Niin no mun treffailu jutuista sen verran että tässä tulevalla viikolla olis tarkoitus käydä erään neitosen kans kahvilla ja kattoa josko sitä tutustuttais paremminkin. Mutta palaan taas asiaan kun uutta ilmenee, moro<3

-Ressuu