Pitäisi olla vielä nukkumassa mutta en ole. Istun silmät ristissä tässä koneella. No ehkä vähän myöhemmin nukun päikkärit jotta jaksan sitten illan töissä. Ai miksikö olen väsynyt? ja miksi olen onnellinen?
No eilisen illan pää hajoaa viestin jälkeen kaikki muuttui. Ihan kaikki! En viettänytkään yksinäistä iltaa. Kävin puoli ysin aikoihin illalla hakemassa uuden ystäväni tänne mun luo. Laitettiin sauna lämpiämään ja otettiin vähän olutta. Sitten rohkenin kysyä häneltä siinä saunoessamme että onko hänellä samanlaiset ajatukset mitä minulla? Ja kerroin kuinka kovasti olen hänestä kiinnostunut. Onneksi tunne oli molemmin puoleinen enkä siis nolannut itseäni.
Tuossa pari kirjoitusta sitten puhuin siitä että olisihan se mukavaa jos löytäisi sukulaissielun tähän elämäänsä. Nyt voin sanoa että minusta oikeasti tuntuu siltä että olen sellaisen ihmisen löytänyt. En voi sanoin kuvailla tätä hyvän olon tunnetta mikä minut on vallannut.
Tuntui todella hyvältä kun hän nukkui siinä minun kainalossa ja tuossa aamulla oli mukava herätä (vaikkakin unta tuli vain muutama tunti) kun hän oli yhä edelleen siinä. Tää tyyppi on nyt korviaan myöten ihastunut.

-Ressuu

ps. Eipä ole seksi tuntunut pitkään aikaan niin ihanalta mitä viime yönä. Kyllä se vaan niin on että seksi ja tunteet kuuluu yhteen. Ilman tunteita seksi ei ole mitään.