Kyllä vain tänään sitten hoituu työasiat kuntoon että sillä saralla kaikki on nyt ok. Ainoa asia vaan ettei tämä kaupunki iske vieläkään pätkääkään.

Sitten sain kuulla että minulla on vapaata juhannusaatosta alkaen aina seuraavan viikon tiistaihin asti eli keskiviikkona täytyy vasta raahata itsensä duuniin. Mietin että josko sitä menis sinne A:n vanhempien mökille sitten kuitenkin (siis jos sinne nyt ei ole ketään menossa). Harmittaa vaan kun ei ole ketään kaveriksi. Ei siellä yksin kiva ole olla mutta kai se kuitenkin voittaisi viiden päivän todennäköisesti ankean olon täällä kaupungissa. Sitten mietin että rupeankohan miettimään siellä niitä juhannuksia mitä A:n kanssa ollaan oltu siellä. Ei hyvä! sit masennun kuitenkin mutta sitten taas masennun kuitenkin myös täällä kaupungissa. Hitto mitä mä teen?! Tuliskohan A mun kaveriks sinne?! No tuskimpa tulee! Eli se siitä, en tiedä.

Tämän päivän horoskooppi kertoi "Mietit, mitä eräälle kuuluu. Ei olisi paljon vaadittu, että ottaisit häneen yhteyttä. Se tekisi hänestä sitä paitsi iloisen ihmisen". Jaaha keneenköhän mun yhteyttä pitäisi ottaa kun en mieti muita kun A:ta? Ja se nyt tuskin ilostaa minun yhteydenotoista.

Aloitin eilen illalla lukemaan uutta kirjaa. Jälleen Juha Vuorista, enpä minä paljon muiden kirjailijoiden kirjoja luekkaan. Tällä kertaa lukemisena on Veljekset Vaselin. Alun parit kappaleet vaikuttivat ainakin ihan lupaavilta. Menee varmaan taas tuokin Vuorisen kirja hetkessä. Olen lukenut suurimman osan hänen teoksistaan ja seuraavan kirjan minkä ajattelin hankkia päätin hommata jollakin opilla hänen omistuskirjoituksella ihan puhtaasti sen takia.

Kävin tänään vuokranantajan toimistolla ilmoittamassa etten nyt muuta tästä mihinkään kun suunnitelmissa on vaihtaa maisemaa. Sanoivat että no käyhän se ja pyytivät ilmoittamaan sitten ajoissa heille mikäli tämä maiseman vaihdos toteutuu. Oliskin vituttanut roudata taas kamat uuteen paikkaan vaan sen takia että asuu siinä hetkisen.

Tälläistä antia nyt, katsotaan taas mitä uutta sanottavaa löytyy myöhemmin.

-Ressuu