Kyllä vain vielä yksi päivitys blogiin tänään. Koittakaas kestää! Se kun ei ole muuta elämää niin täytyy asua täällä blogissa.
No ei asiat oikeasti ole ihan noin surkeasti. Kaveri (P) tuossa jo soitteli ja kyseli millon olen tulossa. Siellä on kuulema sapuskaakin tarjolla ja muutenkin mahtavat puitteet. Täytynee tuossa tunnin päästä laittaa ittensä kuntoon ja lähteä sinne päin. Tästä illasta ei puutu muuta kuin uusi "ystäväni" :( Olis kiva kun hän lähtisi mukaani illan viettoon.

Olen todella tyytyväinen tähän uudistuneeseen blogini ulkoasuun. Ja jos ette hyvät ihmiset ole huomanneet niin metalli musiikki ja etenkin Sonata Arctica ovat tehneet minuun erittäin suuren vaikutuksen ja sen takia tämäkin uudistus blogissa. Olen kyllä Rockia ja metallia aiemminkin kuunnellut että ei tämä mikään uusi juttu elämässäni ole mutta sanotaan et nyt olen sen löytänyt vasta kunnolla. Tietokonekkin on musiikin suhteen kokenut täydellisen päivityksen.

Voi helvetti että voi ihmistä väsyttää. Yritin tuossa äsken nukkua tunnin verran mutta ei siitäkään oikein mitään tullut. Uneni ovat totaalisesti kadonneet jonnekkin pakko se vaan on hyväksyä. Jaahas, pitäisköhän mennä kattomaan mitä sitä laittais päällensä. Olispa toi huppari jo minulla niin ei tarviis miettiä. Take care!

-Ressuu