Mietin mitä kirjoittaisin tänään tänne ja totesin ettei minulla ole oikein mitään sanottavaa. Kuitenkin minulla on pakottava tarve kirjoittaa.

Oikeastaan olen tänään taas miettinyt miten tylsää tämä elämäni on. Elämässäni ei ole oikeen muuta sisältöä kuin työ. Sitten kaiken muun ajan olet vain kotona, yksin kotona. Juuri kukaan ei välitä pitää yhteyttä minuun jos minä en sitä tee. Eikä juurikaan kukaan kysele minua koskaan minnekkään. Olen itseasiassa aivan helvetin yksinäinen. Jotenkin tuntuu taas siltä etten jaksaisi tätä kaikkea paskaa. Se elämän ilo mikä minulla hetken oli on taas kadonnut jonnekkin. Mistäköhän sitä taas osaisi ruveta etsimään?!?

Kävin tänään ekan kerran tällä kaudella katsomassa lätkämatsin, yksin. Sekään ei tuntunut yhtään miltään. Minulla oli jopa suoraan sanottuna tylsää. Sitten kun tulin kotiin mietin että kylläpä Turussa muuten oli mukavampaa käydä lätkä peleissäkin. Useimmiten sielläkin kyllä niissä kävin yksin mutta jotenkin se oli paljon mielyttävämpää siellä mitä täällä Kuopiossa. Alan taas olla entistä vakuuttuneenpi siitä etten tule täällä Kuopiossa asumaan kovin kauaa. Ehkä ensi kesään ja sitten palaan Turkuun.

Olen kadottanut ihan täysin itsetuntoni naisten suhteenkin. Joskus ennen kuin tapasin A:n saatoin baarissa tuosta vaan mennä juttelemaan naisille ja asiat usein jopa etenivätkin. Nyt kun olen käynyt baareissa en ole kertaakaan tainut mennä juttelemaan kellekkään. Ei vaan jotenkin löydy enää sitä rohkeutta tai jos rohkeutta olisi niin sitten ei vaan keksi mitä sanoisi. Kaiken lisäksi olen niin epävarma omasta itsestäni että se latistaa entistä enemmän haluja mennä juttelemaan. Epävarma siinä suhteessa etten pidä itseäni mitenkään komeana tai kiinnostavana ihmisenä. Ehkä saatan ollakkin komea ja kiinnostava mutta siltä minusta ei kyllä ole pitkään aikaan tuntunut. Pitääkö tässä tyytyä kohtaloonsa ja elää sinkkuna hamaan loppuun asti.

Onpas taas säällittävää tekstiä! No masis kausi on taas iskenyt niin ei voi mitään. Tulispa joku ja pelastais mut sanomalla "hei mä tykkään susta, ollaanks yhdes?", hahaa joo-pa joo. Nyt tää menee saunaan märehtimään elämäänsä ja palaa sitten taas jossain vaiheessa kirjoittamaan tarinaan sinkku helvetistä. Moro!

-Ressuu