Ahdistaa nimittäin niin perkeleesti. Tänään pitäisi olla ihan hyvä päivä, olen nimittäin menossa illalla Tarotin keikalle. Kuitenkin jotenkin tänään on poikkeuksellisesti vituttanut aivan mielettömästi ja muutenkin tuntuu että kaikki taas ahdistaa. Tosin tähän saattaa osa syy olla se kun rahatilanne on taas vaihteeks aivan järkyttävän huono. Yksineläminen on kaikista mahdollisista asumismuodoista kyllä aivan ylivoimaisesti kallein vaihtoehto. Suosittelenkin kaikille sinkuille että pariutukaa ja äkkiä. Maksat ensinnäkin vuokrasi kokonaan yksin ja kun siihen päälle lisätään kaikki mahdolliset pakolliset laskut niin eipä tota ylimääräistä näytä jäävän vaikka tulotkaan eivät nyt ihan mahdottoman huonot ole.

Mitäs muuta tähän elämään!? No aika tiivisti olen Ma:n kanssa yhdessä ollut viime aikoina ja useana yönä hän on vieressäni nukkunut. Hyvinhän tuo on nukuttanut kun on kainalossa ollut. Kuitenkin minua edelleenkin vaivaa jossakin sisimmissäni se että onko tämä sitä mitä minä oikeasti haluan?! Ihmisessä ei ole mitään vikaa ainoastaan minun päässäni on vikaa. Toisekseen olen huomannut sen että minulta on tainut mennä luottamus toisia ihmisiä kohtaan täysin. Ma:kin kun on käynyt jossakin reissunpäällä olen mietiskellyt että mitäköhän siellä tapahtuu ja vaikka hän ei ole antanut mitään syytä minulle epäillä itseään mistään pahasta on minulla kuitenkin jatkuvasti päässäni ajatus että mitä jos minua petätään ja voinko luottaa. No kaipa tuo on jonkinlainen merkki siitä että olen ihastunut (ainakin vähän).

Uuden tuttavuuteni kanssa ollaan pidetty aktiivisesti yhteyttä siis tarkoitan tätä bändissä laulavaa tyyppiä johon törmäsin viime viikon reissuillani. Helvetin mukava jätkä on ja luulen että meistä on tullu tai tulossa ihan kunnolla kavereita. Edelleenkin silmissä siintää ensi kesä ja keikkamatkat. Alustavasti hommat on jo lyöty lukkoon.

Olen miettinyt kämppäni todellista uudelleen sisustamista. Asia ei olekkaan kiinni mistään muusta kun rahasta, ei kukaan haluais ponssata ;). Olen netistä selaillut kaikenlaisia sivuja ja löytänyt todella hienoja juttua. No ehkä jonakin päivänä tai edes vähitellen sais jotain hommattua. Tatskakin on jo lähes täysin parantunut, ensi viikolla olisikin sitten se ehostus. Tosin en ole varma joudunko siirtämään sitä kun tuo rahatilanne on tosiaankin aika heikonlainen. Tälläistä ja anteeksi vaan että on ollut taas hieman hiljaiseloa ja anteeksi kun en ole oikein ehtinyt teidän muiden blogeja selata.

 

-Ressuu