Katsoin pois, ja sitten taas sinuun
Yrität sanoa asioita, joita et voi perua
Jos saisin päättää, en koskaan ylitsesi pääsisi
Tänään on se päivä, josta rukoilen että selviämme

Selviämään pudotuksesta, selviämään siitä kaikesta

Ja en halua hajota palasiksi
Tahdon vain istua ja tuijottaa sinua
Minä en tahdo puhua siitä
Ja en tahdo keskustelua
Tahdon vain itkeä edessäsi
En tahdo puhua siitä.

Koska minä rakastan sinua

Olet ainoa jonka kanssa olisin loppuun asti
Kun menetän otteeni, sinä minut takaisin tuot
Takaisin alle tähtien, takaisin syliisi

Koska minä rakastan sinua

Tahdon tietää kuka olet
Tahdon tietää mistä aloittaa
Minä tahdon tietää mitä tämä tarkoittaa

Tahdo tietää kuinka tunnet
Tahdon tietää mikä on totta
Minä tahdon tietää kaiken, kaiken

Koska minä rakastan sinua
Minä rakastan sinua
Koska minä rakastan sinua
Minä rakastan sinua
Minä rakastan sinua