Jep se on taas viikonloppu ja samalla juhannuksesta tulee kuluneeksi viikko. Kyllä meni nopeasti taas tämäkin arki. Tällä kertaa viikonloppu ei sitten olekkaan vapaa. Huomenna täytyy ysiltä aamulla olla töissä ja sunnuntaina taisi olla jotain samoja aikoja. Seuraava vapaa siintää tuolla ensi keskiviikossa. Tänään ei onneks ollut niin kauhean pitkä päivä mitä tässä pari aiempaa. Väsyttää kuitenkin ihan hitosti. Laitoin just saunan lämpeämään ja kunhan olen siellä käynnyt niin ajattelin rojahtaa sängyn pohjalle.

Tänään ei ole oikeastaan tapahtunut juurikaan mitään ihmeellistä. Ollut ihan normi päivä. Olotila on jo useamman päivän ajan ollut sellainen seesteinen. Jotenkin vaan odottaa sitä mitä tämä elämä tuo tullessaan ja elää päivän kerrallaan. Tänään en ole kenestäkään kuulut yhtään mitään, tai no M:lle soittelin tuossa ja kyselin tulisko saunomaan. Eihän tuo osannut sanoa, sanoi soittavansa jos tulee.

A:n vanhemmat tulee sit huomenna käymään kylässä kun ovat taas menossa sinne mökille. Tuovat samalla jotain minulta jääneitä tavaroita ja silleen. Toivottavasti mä muistin siellä mökillä laittaa kaiken kuntoon! Hävettää jos jotain oleellista olen unohtanut tehdä siellä pois lähtiessämme. Sen ainakin tiedän että unohdin sinne neljä banaania, toivottavasti eivät ole viikon aikana edenneet mätänemis tilaan.

Kamala kun mun on käynyt sääliks tota koiraa. Mulla oli tuossa kaksi työpäivää joilla oli mittaa se kaksitoista tuntia. Arvatkaahan oliko iloinen kaveri vastassa kun vihdoin kotiin tulin?! Vähän ikäviä tuollaiset työpäivät kun ei ole toista ihmistä tässä rinnalla joka olisi sitten kotona tai tulisi kotiin ainakin aiemmin kuin minä ettei koiruuden tarvitseisi niin pitkään yksin olla. Mut eipä tässä nyt tän kummempaa...palaan taas asiaan. Öitä!

-Ressuu