Lupasin tosiaan Tu:lle että laitan tänä iltana vielä onnellisen postauksen tänne. En nyt tiedä onko tämä sitten niin onnellinen mutta toivottavasti ainakin jossakin määrin.
Saunoin juuri, sauna paikka minulle missä ajatukset rauhoittuvat ja mieli piristyy. Tänään ei niin käynnyt. Olen jostakin ihmeen syystä ollut tämän illan vähän väliä tippa linssissä. Ja hei mun pitäisi olla onnellinen! Olen tavannut ihmisen joka vastaa kaikin mahdollisin puolin sitä mitä olen etsinyt ja tänään kun kävin hänen luonaan sain vastauksen myös mieltä askarruttaneeseen kysymykseenkin eli että seurustelemmeko me?!? Tai ainakin luulen saaneeni vastauksen...niin ja se vastaus siis oli että seurustelemme. Voin sanoa oikeasti että olen onneni kukkuloilla ja en jaksa odottaa hetkeäkään että näen hänet taas, mutta tällä hetkellä minun on vain pakko.
En vaan ymmärrä miksi olen tippa linssissä. Ehkä mä sitten pelkään että mua sattuu jossakin vaiheessa ja olen sen takia sekaisin ajatuksieni kanssa. Toisaalta olen ollut tänään tippa linssissä myös sen takia että olen niin onnellinen. Pitäisköhän mun taas harkita jonkin sorttista lääkitystä??? Lääkityksestä puheenollen ajattelin huomenna mennä lääkäriin. Olen nukkunut taas niin huonosti että minusta tuntuu etten kykene töitäni tekemään. Tälläkin viikolla ne kaksi iltaa mitkä töissä olen ehtinyt olemaan olen koko ajan tehnyt pieniä virheitä. Toisekseen olen energiajuoman avulla selviytynyt vuoroistani joten kuten, kuin myös useamman kahvikupposen voimin eli ei kauhean tervettä meininkiä. Eli sairaslomaa kiitos!

Mitä sitten tällä hetkellä elämältäni toivon?! Toivon että tää juttu Tu:n kanssa oikeasti onnistuu. Parempaa ihmistä ei oikeasti mun mielestä tältä pallolta voi löytyä. Toivon että jos sairasloman saan niin saisin samalla sitten myös uuden oman kultani luokseni vaikka koko viikonlopuksi. Olen niin kipeä halipulasta että jo sekin masentaa. Tänäänkin kun kävin hänen luonaan sanoin että tuleppas tähän sohvalle mun viereen sillä tarvitsen päivän läheisyys annokseni. Siinä sitten vierekkäin aika pitkäkin tovi oltiin ja oi että musta tuntui hyvältä. Ei ole pitkään aikaan tuntunut noin hyvältä pelkästään sen takia että joku on kainalossa.

Juu mut tällästä tänään...huomenna päivä uus! Aamun fiiliksiin TÄSTÄ ja illan fiiliksiin TÄSTÄ

Jä tästä vielä videota bonuksena

-Ressuu