Työilta takana ja voisi sanoa onneks. Oli jotenkin niin pitkäveteinen iltapuhde että meinasi totaalinen kyllästyminen tulla. Koirankin ehdin tuossa jo ulkoiluttaa joten nyt voi sitten rauhassa kirjoitella tänne blogiin.

Hauska kun tuossa koiran kanssa ulkona käppäilessä törmättiin kahteen siiliin. Siis ei yhtä aikaa mutta samalla reissulla. Koira katteli ihan ihmeissään niitä ja sitten pelkäsi kun siilit rupesivat puhisemaan ja sähisemään. Huvittavaa kun tuollainen iso koira pelkää sellaista pientä otusta.

Laittelin tänään A:lle viestiä että olen Turkuun tulossa ensi viikolla ja voisiko se ottaa koiran silloin hoitoonsa ettei mun tartte kuin itselleni majapaikka hommata. No se vastasi siihen sitten että ottaa mielellään koiran hoitoon. Sen jälkeen päätin sitten lähestyä viestillä ex-anoppia että mitenkäs olette mökiltä Turkuun kotiutumassa ja josko voisin teille tulla kyläilemään pariksi päiväksi. Ex-anoppi sitten vastaili siihen etteivät ole siks menossa kotia mutta sanoi soittaneensa A:lle että antaa minulle avaimen jotta voi majoittua siellä siitä huolimatta. Aikast reilu ihminen tuo ex-anoppi. Mä luulen että kovin monen ihmisen ex-anoppi (ja appiukko) ei ehkä ihan samalla tavalla toimis. No mutta iso kiitos heille vaikka eivät taatusti tätä blogia luekkaan ja todella hyvä juttu että tuo Turun vierailu järjetyi näin kivuttomasti. Pääsen jopa lähtemään sinne jo keskiviikkona kun minulla on aamuvuoro. Hyvin sitä vielä sen jälkeen ehtii kun sellaisessa viidessä tunnissa polkaisee sinne :)

Hitto mua on taas tänään ahistanu! Nää kaikki päivät on ihan samanlaisia. Heräät, käytät koiran, meet töihin, tuut töistä käytät koiran ja meet kohta nukkumaan. Aamuvuorot sitten taas poikkeaa siten että märehdit illan sitä miten tylsää on. Vapaa päivää ennen juokset baarissa ja sitten vapaa päivänä on henkinen morkkis erinäisistä asioista ja krapula sitten vielä jos sattuu olemaan toinenkin vapaa putkeen meet baariin vielä toisenakin iltana. Hohhoijaa! Mä en osaa olla yksin täällä kotona, mun pää vaan yksinkertaisesti hajoaa jos en lähe täältä liitämään.

Tänään laitoin Turkuun yhden työhakemuksen (hullu minä) saa nähdä kuuluuko siitä sitten mitään. Kun en kerta osannut päättää mitä sen asian suhteen teen niin päätin sitten vaan hetken mielijohteesta pistää hakemuksen ja katotaan mitä se tuo tullessaan. Mutta jotta tälläistä tänään. Hyvät yöt rakkaat lukijat!

-Ressuu