Jaahas kirjoitellaas tänne taas pitkästä aikaa jotakin. On jotenkin pitänyt niin kiirrettä viime aikoina niin työssä kuin vapaa-ajallakin ettei ole mukamas ehtinyt päivittelemään. Mistähän sitä oikein aloittaisi!? Sovitaan nyt että vaikka kirjoitus tuleekin maanantain puolella että eletään vielä tätä viikkoa sillä enhän ole vielä nukkumassa joten uusi viikko alkakoon sitten kun aamulla/päivällä herään. Olin tänään niin kuin eilenkin töissä iltavuorossa ja sitä ennen pari vapaata eli torstai ja perjantai. Vapaat yllättäen meni baarissa juostessa niin kuin myös pari iltaa ennen vapaita eli sellainen tehokas neljän päivän juoppoilu/baaritus viikko tuli vietettyä ja siihen kun lisää vielä sen että viime sunnuntainakin tuli käytyä niin pitäisiköhän tässä kohta ruveta jo huolestumaan?

Olen aika aktiivisesti pitänyt yhteyttä sekä nähellyt Ma:ta. En vain vieläkään ole ihan vakuuttunut siitä mitä haluan (ja jos sä nyt luet tätä kun tän mun blogin osoitteenkin mieleesi painoit niin muista että tää on mun ns. päiväkirja ja jonne en rupea asioista valehtelemaan vaan kerron ne niinkun ne ovat. Ja muista että ainahan sä voit yrittää mut vakuuttaa että tämä on just sitä mitä mä haluan/tarvitsen). Toisaalta en myöskään ole täysin varma siitä mitä Ma haluaa, jotenkin vaan en oikein pääse sisälle hänen ajatuksiin. Tätä toista henkilöäkin olen pari kertaa nähnyt sitten viime kirjoituksen ja se taas sotkee päätäni entisestään. En oikein tällä hetkellä tiedä mitä minun on sallittua tehdä ja mitä ei tai missä muutenkaan mennään asioiden suhteen tai mitä edes omassa päässäni liikkuu. Oikeastaan tilanne on tällä hetkellä aika stressaava. Jokin käännös johonkin suuntaan tässä pitää mahdollisimman pian saada.

Jotakin olen sentään miettinyt tämän elämäni suhteen. Olen päättänyt että (sori A vaikka sanoit että vasta 31 mut kuintenkin) jos alan jonkun ihmisen kanssa seurustelemaan niin minun täytyy olla ehdottoman varma siitä että tämä ihminen on ainakin jossakin määrin juuri sitä mitä haluan ja jonka kanssa voi harkita todellakin vakavaa suhdetta. En halua hukata vuotta tai kahta todetakseni sitten ettei siitä mitään tullutkaan ja palata taas tähän pisteeseen missä nyt olen.

Sitten muihin aiheisiin. Varasin tuossa perjantaina ajan uutta tatskaa varten. Tällä kertaa minun yläselkään nakutetaan sellainen kohtuullisen iso kuvio. Aika on viikon päästä maanantaina joten sitten taas päivittelen tänne kuvia. Edellyttäen tietysti että saan jonkun niitä kuvia ottamaan kun itseään selkäpuolelta on hieman hankala kuvata tai no tietysti peilin kauttahan se onnistuu mutta kuvanlaatu varmasti sitten kärsii. Noihin tatuointeihin jää oikeasti koukkuun ja minullakin on jo pari muutakin suunnitelmaa mielessä. Ehkäpä tässä sitten kevään aikana vielä nekin toteutan.

Olen viime aikoina baarissa käydessäni ruvennut vetämään muutamat terävät illassa ja niin tein tuossa perjantainakin. Etenkin Sniffereitä tulee yleensä se yksi tai kaksi illassa otettua (jos joku ei tiedä juomaa niin tässä linkki). No siis perjantaina kantapaikassani tälläisen siis tilasin ja baarimikko siinä kyseltyään että olenko ihan terve teki kyseisen juoman. Siinä sitten ainoastaan tikut puuttuivat ja tää tyyppi lähti jonnekkin lätkimään. Ihmettelin että mihis hittoon se nyt läks mutta aattelin vaan et jos sillä ei tässä niitä tikkuja ollu ja meni hakemaan. No kohta tää tyyppi tulee tikkuaskin ja vaahtosammuttimen kanssa, antaa tikut mulle ja iskee vaahtosammuttimen tiskille. Pikkasenko porukka katto että mitä V****a!!! No tää baarimikkohan jatko sit vielä että sytytähän se nyt niin hän on valmiina toimimaan jos jokin menee "vikaan", voi jestas et mä repesin. Ehkä ei pitäis käydä kyseisessä paikassa niin usein mitä on tullu käytyä kun henkilökunta rupeaa jo olemaan noin tuttua. Toisaalta minkäs voit kun se on tän kaupungin paras mesta niin jos jonnekkin lähtee niin sit sinne.

 

-Ressuu

 

Kävin keikalla tuossa 22.01. kyl osaa soittaa kitaraa ei voi muuta sanoa ja kyllä tota lauluakin kuuntelee melkeinpä ennemmin mitä Patea.