No oho onpas hienot uudet systeemit täällä! Ja sitten asiaan. Oltiin eilen T:n kanssa baarissa tai no P ja muutama muukin liittyi sitten seuraamme. Istuttiin T:n kanssa pöydässä kun todella ihanan näköinen tytteli tulee siihen ja sanoo mulle että moi sähän oot .....!? mä että joo mut kukas sä olet? no sitten se siinä jutusteli vähän aikaan ja kyseli ettenkö oikeasti muista häntä? no enhän mä sitten siinä pienissä sievoisissa muistanu ja hän sitten päätti poistua kavereidensa luo. Siinäpä sitten loppuajan baarireissustamme yritin pääni puhki miettiä että mistä minä hänet tunnen. Tänään sitten tuossa sohvalla maatessani ja töllöä katellessa mulle tuli ahaa elämys. Tämä H oli henkilö jonka kanssa minulla oli pientä säätöä joskus 2001 syksyllä. Muistan miten ujo tyttö hän oli silloin ja miten korviani myöten mä olin ihastunut. Sitä en kyllä muista miksei juttumme sitten edennyt pidemmälle. No kuitenkin monestihan meillä ihmisillä on tapana iän kertyessä hieman ulkonäöllisesti ns. mennä alaspäin mutta H näytti kyllä nykyään aivan upealta...voi että miten kaunis ihminen voikaan olla. Tänään sitten tein valtaisan operaation sen suhteen että sain hänet jäljitettyä. Minulla ei ollut kuin pieniä tiedon murusia hänen tekemisistään ja etunimi ei siis edes sukunimeä. Kuitenkin onnistuin kuin onnistuinkin netin ihmeellisestä maailmasta hänet löytämään. Onneksi on palvelu nimeltä facebook olemassa. Laitoin sitten hänellä viestiä jossa pahoittelin etten häntä muistanut ja pyysin kahville. Nyt malttamattomana odotan vastausta viestiini. Kuten otsikkokin sen kertoo olen ihastunut nyt niin täysin ja niin yllättäen että se tosiaan iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Mahtaisiko vihdoinkin tätäkin onnetonta onnistaa!!? Tällä kertaa asiani oli tässä.

 

-Ressuu