Suosikki lausahdukseni nykyään. Kiroilevasiili opetti tän minulle, PRKL!!!
Mun piti siivota tänään nyt kun kerta vapaata sitten kertyi mutta enpäs siivoakkaan. Lääkäri kokeili samalla käynnillä polveani ja väänteli ja käänteli sitä. No nyt on sitten koipi niin kipeä ettei tee mieli edes kävellä. Nii! koiran kans suunnittelin tekeväni myös pidemmän lenkin tänään mitä normaalisti mutta en sitten tee sitäkään.

Tänään on koko päivän soinut raskas musiikki koneessani eikä loppua näy. Musiikin kuuntelun lisäksi en ole tehnyt juurikaan muuta. Tai no olen minä miettinyt että pitäisiköhän tänään kulauttaa naamaansa toi loppu kossusta mitä on jäljellä. Niin ja vaihdon avattarin tuohon+lisäsin linkin Sonata Arctican sivuille, olkaat te hyvät ketä kiinnostaa. Työkaverikin soitti tänään ja kyseli miten toteutamme lauantaisen baari-illan. Siitä kun oli puhetta hänen kanssaan tuossa alkuviikosta. Sanoin että enpäs osaa vielä sanoa muuta kuin että joudun vetämään kotona hyvät pohjat ensin koska ei ole baarissa sit varaa oikein kitata enemmissä määrin. Sit se kyseli onko uusi naispuoleinen ystäväni tulossa, johon jouduin toteamaan että jaa enpäs tiedä. Tänään kun meinaan sain sitten sellaisen viestin ettei hän välttämättä kotiudukkaan viikonlopuksi. No höh! (ja PRKL!!!) sanon mä.

En vieraile kovin usein enää nykyään A:n sivuilla mutta tänään siellä kävin kun halusin ilmoittaa postittaneeni kuvat mitkä hän halusi. Hänkin näyttää löytäneen uuden ihmisen ja hyvä niin. Toivon kaikkea hyvää heille mutta toisaalta koska hänellä on nyt uusi niin varmaan voisi lopettaa meidän jutun vatvomisen kun lievästi sanottuna ärsyttää lukea niitä tekstejä. Mutta toisaalta eihän mun ole mikään pakko niitä lukeakkaan, enkä nyt kyllä kauheasti voi hällekkään suositella tämän oman blogini lukemista ja itseasiassa parempi olisi kun ei lukisikaan. Tai ehkä mun pitää sitten hieman rajoittaa asioita mistä tänne kirjoitan koska en ehkä välttämättä haluan hänen tietävän parisuhdekuvioistani että onko niitä vai ei.

En tiedä tänään on kyllä päällä niin armoton angsti ja vitutus että olisi ehkä parempi olla kirjoittamatta tänne yhtään mitään. Mutta kun pakko nyt on vaan jonnekkin saada tilittää ja kun en enää viitti T:llekkään soittaa ja jatkaa valitustani (juu kyllä soittelimme tänään jo parikin kertaa). Ääh mä oisin niin kovin halunnut viettää Tu:n kans aikaa viikonloppuna. Joo luulen että tänään on vielä jonkinlaista kännipostausta tiedossa. Nyt tää menee tupakille, moro!

***Muoks! siili meinas unohtua eli tästä

-Ressuu