Eilen sitten olin taas vaihteeks kupilla. Täytyy sanoa että tällä kertaa oli todella mukavaa. Oli kerralla isompi kaveri porukka kasassa ja sit vedettiinkin kuppia oikein kunnolla. Illan vietossa oli T:n (joka tuli jo alku illasta mun luo saunomaan) lisäksi M joka hyppäsi samaan bussiin kuin me omalta pysäkiltään sekä P (mun Jyväskylässä asuva kaveri) joka liittyi seuraan baarissa. P:llä oli lisäksi mukanaan pari kaveriaan. Ennen P:n tapaamista vedettiin kolmen porukalla 10minuutin sisällä 18 tai 24 hotshottia (ei voi muistaa paljonko niitä oikein otettiin) eli 6-8 per naama. Ja sitten tunnin päästä koko sakki olikin jo aika sekaisin kun tietty siinä samalla otettiin myös olutta/lonkkua. Tällä kertaa kukaan meistä ei oikeastaan edes kattellu naisia vaan tyydyttiin kupittamaan ja jutustelemaan. Minun ei edes tehnyt mieli kattella naisia kun ainoastaan se huominen neitonen jonka kans menen treffeille pyöri mielessä. Todella kiva ilta oli ja menee varmaan ikuisuus kun samalla porukalla pääsee taas liikenteeseen. Ostin muuten Henry's pubissa ollessamme liput Martti Servon keikalle joka on tuossa parin viikon päästä. Siis kaksi lippua, yksi minulle ja toinen hänelle (tai jos huonosti käy niin sit sen saa joku kaveri).

Voi jestas mua jännittää se huomisen aamun tatuointi sessio. En pelkää mitään kipua tai sellaista. En ole mikään arkajalka kivun suhteen joten se ei ole ongelma ja sitäpaitsi olen kuullut ettei se edes silleen satu. Jotenkin vaan on sellainen jännitys täpinä päällä. Toki mua jännittää myös huominen ilta kun tapaan hänet. Hui kamala! rupeaa melkein tärisyttämään tää jännitys. Nyt on sauna (taas) lämpeämässä. Täytyy nyt ottaa oikein kunnon löylyt kun sitten ei saa muutamaan viikoon saunassa käydä ettei tatska haalistu. Tälläistä tänään eli aikalailla iloisilla mielin ollaan. Palaan huomenna asiaan ja ehkä jopa kuvan kans. Moi moi.

-Ressuu