Siitä on kulunut noin neljä tuntia kun viimeksi tänne kirjoitin. No nyt on käyty cityssä baarissa ja tultu yö-bussilla kotia. Ei vaan kiinnostanut olla siellä pidempään yksin. Rupesin jossakin vaiheessa vaan miettiä että mitä ihmettä täällä teen. Sitten totesin etten mitään. Minulla löytyy kotoa juotavaa jotka on jo kerran maksettu joten ne eivät maksaisi nyt mitään. Minulta löytyy ihminen joka on minulle jotain enemmän kuin ystävä joten sellaista en siis enää tarvitse baarista etsiä. En myöskään samaisesta syystä kaivannut yö seuraa joten sellaistakaan ei kiinnostanut katsella. Eli päätin siis sen sijaan että ajan neljän jälkeen taksilla kotia hypätä bussiin ja säästää siten sievoisen summan rahaa.

Baarissa eräs naisihminen tuli minulle tupakkakopissa juttelemaan, siinä ei sinäänsä mitään jos joku tulee juttelemaan mutta kun tämä ihminen rupesi alun jonniin joutavien löpinöiden jälkeen kyselemään mihin meinasin seuraavaksi mennä jne. ja kun sanoin että ajattelin lähteä bussilla kotiin niin tämä samainen henkilö tarjoutui mukaan. Ja sitten tulee teille arvon lukijat suuren suuri yllätys...tämä heppupa kieltäytyi tästä kunniasta ja sanoi että anteeksi mutta minulla on eräs tärkeä ihminen olemassa ja en siten ole kiinnostunut yöseurastasi. Ah, olin niin ylpeä itsestäni koska tiesin heti että näin minun piti toimiakkin. Sillä minulla on oikeasti ihminen jonka kanssa haluan jakaa tulevaisuudessa elämäni ja jota en missään tapauksessa halua satuttaa millään hölmöilyilläni. Tu odotan sitä hetkeä kun näemme seuraavan kerran jotta voin sanoa sinulle yhden tärkeän asian!

Yö musiikkia ja näkemisiin! tästä

-Ressuu (pahoittelee jos humaltuneena kirjoitetussa tekstissä on kirjoitusvirheitä)