Kyllä olen todellakin aivan pihalla, en tiedä mistään mitään. Minuun ei ole otettu yhteyttä ja muutenkin minua ihmetyttää eräs asia (jota nyt en tässä voi paljastaa). Ajattelin että en tänään ole häneen päin yhteydessä vaan odotan että jos hänellä sattuisi vaikka olemaan minulle asiaa. No mitään ei siis ole kuulunut. Voih, tälläinen ei tee minulle yhtään hyvää kun olen muutenkin niin epävarma itsestäni. Onko meillä seurustelusuhde vai eikö meillä ole, sitä mietin tällä hetkellä. Olisin onneni kukkuloilla jos saisin vastauksen että meillä on mutta toivoisin kyllä myös saavani vastauksen jos meillä ei ole. Kyllä mä senkin kestäisin. Tosin tietäisin mihin se taas johtaisi. Se johtaisi jälleen siihen pääräämättömään naisten kanssa vehtaamiseen. Eli not good.

Piti kirjoittaa jo aiemmin tänne mutta eipä se onnistunutkaan kun palvelin oli taas vaihteeks täysin OFF. PERKELE! ja nyt en sitten enää muista mistä minun pitikään kertoa. No jokatapauksessa kävin tänään kiikuttamassa työpaikalleni sen sairaslomalapun ja voitte kuvitella että siellä ei kauhean iloista naamaa näytetty. Paitsi eräs kollega joka kysyi minulta että veitkö sairaslomalapun? johon vastasin et juu. No sitten tää kollega kysyi onko pitkäkin? ja vastattuani että kuun loppuun hän naurahti ja sanoi hyvä hyvä! :) Siis mä olin että wtf! Mitäs hyvää siinä on jos mä olen pari viikkoa saikulla?!? No tuolla töissä on nyt hieman sellainen meininki et porukka hakee saikkua heti jos on jokin pienikin vaiva. Eli ei oikein kaikki asiat ole siellä kohdillaa.

Joo taidan sitten viettää yksinäisen viikonlopun. Eilen tuli parit kyyneleet asian takia tirautettua kun saunoin ja muistelin viikkon takaista sunnuntaita. Ja sitten muistelin kaikkea muutakin mitä tässä viikon aikana on tapahtunut. Ääh mulla on halipula! Ja mun pää hajoo taas ihan kohta ja pahasti.

Päivän sarjis TÄSTÄ

-Ressuu