Yeah...kotona taas. Tässä pikainen päivitys blogiin ennen kun lähden S:n kans baariin. Viime kerrasta S:n kans baarissa onkin aikaa jo tovi. Taisipa olla sillon kun keväällä muutin tänne ja hän oli auttamassa.

Tapasin eilen A:n vielä uudestaan. Sanotaanko että mä olen nyt vähän pihalla asioista. Jotenkin musta tuntuu että katuu kovasti sitä keväistä eroa ja että hänellä on vielä paljonkin tunteita mua kohtaan ja että hän ehkä haluaisi jopa palata yhteen.
Tämä kaikki on saanut oman pienen pääni hiukan sekaisin. En oikein tiedä mitä tästä ajattelisin. Sen nyt tiedän että ehkä meidän täytyisi A:n kans puhua kasvotusten asioista oikein perinpohjaisesti. Valitettavasti tämä välimatka nyt on vaan pieni muotoinen ongelma samoin kuin se että meillä molemmilla on aika v:mäiset työajat.
En sitä mene kieltämään etteikö minulla olisi A:ta kohtaan tunteita jäljellä. Sen huomasin kyllä tuossa nähdessämme mutta olen myös aikalailla muuttunut niistä ajoista mitä olin silloin kun A:n kanssa olimme yhdessä. Toisaalta niin monta asiaa pitäisi selvittää ennen kun voisin ajatella palaavani A:n kans yhteen. Ääh...tää on nyt ihan luokatonta tekstiä...pää on sekaisin en tiedä parempi kun palaan asiaan huomenna. See U!

Tästä biisi jonka versio on hieman alkuperäistä enemmän mun mieleen!

-Ressuu